Osnovna škola u Kiseljaku radila je na svoja dva lokaliteta. Do potapanja terena pod jezero Modrac, škola je radila na lokalitetu Sprečkog polja. Godine 1962. premještena je na postojeći lokalitet gdje i danas radi.
Osnivač škole je Skupština Tuzlanskog Kantona.
Godine 1994. je registrovana na osnovu rješenja o osnivanju UP 03-610-1555/94 od 20.06.1994. godine i registracije broj: 01019465 od 09.06.1998. godine.
Kantonalni sud u Tuzli je donio Rješenje o promjeni lica ovlaštenog za zastupanje, promjena osnivača i usklađivanju djelatnosti SKD – Oznaka i broj rješenja: U/I-1619/98 sa brojem upisa 2 i brojem registarskog uloška registarskog suda i njegovog sjedišta 4-165 Tuzla. Škola je upisana pod nazivom Javna ustanova Osnovna škola «Kiseljak» Kiseljak Tuzla u registar osnovnih škola Tuzlansko-podrinjskog kantona (Tuzlanskog kantona) za 1998. godinu pod rednim brojem 63. na strani 63.
Odlukom Skupštine Tuzlanskog kantona o proglašenju amandmana I na Ustav Tuzlansko-podrinjskog kantona i člana 26. Zakona o pečatu Tuzlanskog kantona, došlo je promjena u registraciji škole u Kantonalnom sudu u Tuzli.
Javna ustanova Osnovna škola «Kiseljak» Kiseljak locirana je na području Mjesne zajednice Kiseljak, općina Tuzla i predstavlja školsko područje ove škole. Naseljena mjesta koja gravitiraju ovom školskom području su: Kiseljak, Poljana, Breze I, Breze II i Ševar. Ovo školsko područje broji oko 3000 stanovnika.
Škola posjeduje školsku zgradu sa 9 kabineta, fiskulturnu salu, biblioteku, zbornicu, tri kancelarije, radionicu za domara škole, vlastitu kotlovnicu, dva mokra čvora i ostavu za smještaj ogrjevnog materijala. Zemljište koje se vodi u katastarskim knjigama i popisima (dvorište, školska igrališta) je ukupne površine 7000 m2.
Javna ustanova Osnovna škola «Kiseljak» Kiseljak nastavu realizuje u jednoj centralnoj školi sa 10 čistih odjeljenja.
Osnovni cilj:
Kvalitetan odgoj i obrazovanje učenika naše škole u što prijatnijem i kvalitetnijem okruženju.
Vizija škole
Težimo da sa roditeljima i zajednicom gradimo sigurnu i savremeno opremljenu školu koju će pohađati zadovoljni učenici, zainteresovani za nova znanja i spremni za dalje učenje.
Misija škole
Naša škola je otvorena za svu djecu kojoj se savremenim metodama i na iskustven način podučavanja pruža temelj znanja, vaspitanja i vještina za život.
Strateški ciljevi
Opšti ciljevi obrazovnih usluga
Omogućavanje pristupa znanju kao osnovi za razumijevanje sebe, drugoga i svijeta u kojem se živi
Omogućavanje pristupa znanju kao osnovi za razumijevanje sebe, drugoga i svijeta u kojem se živi
Osiguravanje optimalnog razvoja za svaku osobu, uključujući i one s posebnim potrebama, a u skladu sa njihovim uzrastom, mogućnostima i psiho – fizičkim sposobnostima;
Promocija poštivanja ljudskih prava i osnovnih sloboda i priprema svake osobe za život u društvu koje poštuje principe demokracije i vladavine zakona;
Razvijanje svijesti o pripadnosti državi BiH, vlastitom kulturnom identitetu,jeziku i tradiciji, na način primjeren civilizacijskim tekovinama, upoznavajući i uvažavajući druge i drugačije, poštujući različitosti i njegujući međusobno razumijevanje,toleranciju i solidarnost među svim ljudima ,narodima i zajednicama u BiH i svijetu;
Osiguravanje jednakih mogućnosti za obrazovanje i mogućnosti izbora na svim nivoima obrazovanja, bez obzira na pol, rasu ,nacionalnu pripadnost, socijalno i kulturno porijeklo i status, porodični status, vjeroispovijest, psiho – fizičke i druge lične osobine;
Poticanje cjeloživotnog učenja
Promocija poštivanja ljudskih prava i osnovnih sloboda i priprema svake osobe za život u društvu koje poštuje principe demokracije i vladavine zakona;
Razvijanje svijesti o pripadnosti državi BiH, vlastitom kulturnom identitetu,jeziku i tradiciji, na način primjeren civilizacijskim tekovinama, upoznavajući i uvažavajući druge i drugačije, poštujući različitosti i njegujući međusobno razumijevanje,toleranciju i solidarnost među svim ljudima ,narodima i zajednicama u BiH i svijetu;
Osiguravanje jednakih mogućnosti za obrazovanje i mogućnosti izbora na svim nivoima obrazovanja, bez obzira na pol, rasu ,nacionalnu pripadnost, socijalno i kulturno porijeklo i status, porodični status, vjeroispovijest, psiho – fizičke i druge lične osobine;
Poticanje cjeloživotnog učenja